piątek, 4 sierpnia 2017

Koniec sagi!

Po burzliwych kilku tygodniach saga z Neymarem w końcu się zakończyła. Brazylijczyk dzisiaj rano podpisał 5-letni kontrakt z klubem z Paryża. A o 13:30 odbyła się konferencja prasowa z jego udziałem.  Nowy gwiazdor paryżan dostał od dziennikarzy serię niewygodnych pytań m.in. o to, czy zmienił klub ze względu na pieniądze. Odpowiedział, że ,,Jeśli jacyś ludzie tak myślą, powiem im, że nie wiedzą o mnie nic. Pieniądze nigdy nie były dla mniej największym celem ani motywacją. Myślę tylko o tym, żeby być szczęśliwym. Gdyby pieniądze naprawdę się liczyły, mógłbym być dzisiaj w zupełnie innym miejscu.''

O odejściu Neymara z Barcelony hiszpańska i francuska prasa rozpisywały się od kilkunastu dni. Transferowa saga dobiegła końca w czwartek, kiedy Brazylijczyk wykupił swoją kartę zawodniczą, a następnie podpisał kontrakt z paryskim klubem. Na mocy pięcioletniej umowy gwiazdor ma zainkasować około 225 mln euro, co uczyni go najlepiej zarabiającym piłkarzem na świecie.


,, Jestem głodny piłki, chcę grać. Przygotowywałem się do sezonu z Barceloną, nie trenowałem tylko przez dwa ostatnie dni. Chcę jutro założyć koszulkę PSG, ale oczywiście muszę poczekać na zielone światło od trenerów''

Jak myślicie? Neymar podjął dobra decyzje przenosząc się do PSG? Czy dzięki temu będzie miał szanse zostać najlepszym piłkarzem na świecie i wyjść z cienia Leo Messiego? Czy robi krok w tył w swojej karierze? Dajcie znać w komentarzach!

grafika: FCGOL.PL




2 komentarze:

  1. Rozpłakałam się jest mi smutno chciałam żeby został w Barcelonie �� PSG to dobry klub �� jednak Barcelona dawała mu większe szanse ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, to nie są moje klimaty. Mecze oglądam tylko wtedy, jak dzieje się coś ważnego :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń